Neteja de vegetació a Son Fornés

🧐Una de les tasques imprescindibles de l’arqueologia és la del manteniment de les restes recuperades, sent la neteja de vegetació imprescindible per garantir la seva preservació. És un tasca soivint feixuga i laboriosa degut a què la vegetació creix entre les pedres dels murs de les cases i edificis excavats i s’ha de retirar de manera manual i amb molta cura.
⛏️Com és habitual dins la nostra programació anual, abans de festes ens posem a la feina per tal que gaudiu de Son Fornés si ens visiteu durant aquestes vacances de Nadal.

🌿Al la imatge podeu veure na Neus en plena acció💪 (beneficiària de la beca Carnet Jove de l’Institut Balear de la Joventut 2019-2020)

🗒️Animeu-vos que encara queda alguna plaça per la visita guiada de diumenge!
Didactica@sonfornes.mallorca.museum
971644169

#montuïri #archaeology #talaiots #prehistory #heritage #patrimoni #igersmallorca

Gràcies de nou al Departament de Cultura, Patrimoni i Política Lingüística del Consell de Mallorca pel personal de suport enviat a través del programa SOIB-Visibles 2019-2020.