PORTES OBERTES

Durant l’agost us seguirem oferint la jornada de portes obertes habitual del darrer diumenge de mes. Podreu visitar l’exposició permanent i alguna que altra sorpresa que us tindrem preparada.

Us esperem diumenge 29 d’agost de 10h a 14h.

Museu Arqueològic de Son Fornés
Horari: 10h a 14h
Activitat gratuïta
No es necessita reserva prèvia

RUTA DE JACIMENTS PREHISTÒRICS

Dissabte 21 d’agost, i dins la programació de les festes patronals de Sant Bartomeu,  us oferirem una ruta per altres jaciments arqueològics del terme de Montuïri, més enllà del poblat de Son Fornés.

Per aquesta activitat, la reserva de places és imprescindible, ja que l’aforament és limitat.
Penseu a dur calçat adient, roba còmode i aigua.

Inici: Jaciment Arqueològic de Son Fornés
Horari d'inici: 18:30h
Imprescindible reserva prèvia
didactica@sonfornes.mallorca.museum

PORTES OBERTES NOCTURNES

Coincidint amb la inauguració de les exposicions dins el marc de les festes de Sant Bartomeu, el museu obrirà al vespre, concretament, de 19h a 21h.

A banda de l’exposició permanent, podreu veure aquesta l’ataifor andalusí de Son Fornés, que encara no forma part del contingut expositiu.

Us hi esperem

Museu Arqueològic de Son Fornés
Dissabte 14 d'agost de 19h a 21h
No cal reserva prèvia

PORTES OBERTES

Aquest mes de juliol, seguim oferint-vos la jornada de portes obertes habitual del darrer diumenge de mes. Podreu visitar l’exposició permanent i alguna que altra sorpresa que us tindrem preparada.

Us esperem diumenge 25 de juliol de 10h a 13h.

SON FORNÉS 1975 – 2021

Aquest juliol farà ja 46 anys que la recerca arqueològica a Son Fornés va començar a caminar. Hem preparat aquest petit vídeo recollint imatges d’aquesta llarga i prolífica trajectòria, impossible de recollir plenament en menys de 2 minuts, però esperem que us agradi.
Volem també donar-vos les gràcies a totes les persones que heu participat d’alguna manera en el projecte, ja que sense vosaltres, res d’això no hauria estat possible.
Molts d’anys a totes i a tots i que seguim fent camí per molts anys més: perquè Son Fornés també és la força de la gent.