Portes Obertes i visita guiada al jaciment

Aquest mes de setembre les jornades de Portes Obertes han canviat una mica de format. Us oferim venir a veure el museu entre les 10 i les 11h, amb entrada lliure i gratuïta i després acompanyar-nos al jaciment, on farem una visita guiada per tot el poblat i veurem les novetats de la darrera campanya d’excavació que vam dur a terme el passat mes de juliol.

Us hi esperem!

VISITA GUIADA

Amb motiu de les festes patronals de Sant Bartomeu, el dilluns 22 d’agost, us oferirem una visita guiada al jaciment arqueològic de Son Fornés, on us explicarem els resultats preliminars de la campanya d’excavació realitzada aquest passat mes de juliol.

Dia i hora: dilluns 22 d'agost a les 18:30h
Lloc: Jaciment Arqueològic de Son Fornés
Activitat gratuïta. No es necessita reserva prèvia.

PORTES OBERTES

Diumenge 28 d’AGOST oferirem la jornada de portes obertes habitual del darrer diumenge de cada mes. No es necessita reserva prèvia. Us esperem al museu de 10 h a 14 h.

DIA: Diumenge 28 d'agost
HORA: 10h a 14h
Activitat gratuïta. No necessita reserva prèvia
Traduïr »