EL BOSC ENCANTAT (DIM 2022)

Els museus tenen el poder de transformar el món que ens envolta. En aquest sentit, per al Dia Internacional dels Museus ens proposem treballar en xarxa amb el Museu d’Història de Manacor i la Fundació Cosme Bauçà a partir d’un cicle d’activitats conjuntes entre les tres institucions.
Durant tres diumenges del mes de maigtres activitats diferents aniran circulant pels tres museus per fer palès el poder dels museus en aquesta efemèride única per la comunitat museística.

Més aviat, tindreu més informació!

ESTUDIEM ELS NOSTRES FEMS (DIM 2022)

La vostra opinió ens interessa!

Al Museu Arqueològic de Son Fornés la vostra opinió ens interessa molt! Volem dissenyar activitats de difusió sobre diverses temàtiques de la prehistòria de Mallorca. Per aquest motiu, us demanem la vostra col·laboració tot indicant-nos quins són els temes que us resulten més atractius de cara a organitzar visites guiades i activitats de temes específics.

Marqueu el nombre que considereu, sent 1 el que menys us agrada i 5 el que més.

Dia Internacional dels Museus – 2022

Aquest 2002, per al Dia Internacional dels Museus ens proposem treballar en xarxa amb el Museu d’Història de Manacor i la Fundació Cosme Bauçà a partir d’un cicle d’activitats conjuntes entre les tres institucions. Durant tres diumenges del mes de maig, tres activitats diferents aniran circulant pels tres museus per fer palès el poder dels museus en aquesta efemèride única per la comunitat museística. Aquí teniu un vídeo de la primera de les activitats que hem realitzat al nostre museu “La màgia de descobrir i crear”. Moltes gràcies per fer possible aquesta festa on l’arqueologia i l’art es van donar la mà i ens demostraren com els museus tenen un gran poder transformador tant de l’entorn com de la nostra societat. Aquesta activitat ha estat possible gràcies al finançament del Departament de Cultura, Patrimoni i Política Lingüística del Consell de Mallorca i a l’Ajuntament de Montuïri. #internationalmuseumday #thepowerofmuseums

LA MÀGIA DE DESCOBRIR I CREAR (DIM 2022)

Activitat gratuïta. Imprescindible reserva prèvia