PORTES OBERTES

Recuperem les portes obertes del darrer diumenge de cada mes. Recordeu que l’aforament és limitat i cal que reserveu la vostra plaça per tal de gestionar les vostres visites en diferents franges horàries i així no superar els màxims permesos.

Imprescindible reserva prèvia – Activitat gratuïta
971644169 – didactica@sonfornes.mallorca.museum
Dia: diumenge 31 de gener
Hora: 10h a 14h
Lloc: Museu Arqueològic de Son Fornés

VISITA GUIADA AL JACIMENT

A causa de les noves restriccions sanitàries, ens hem vist obligades a realitzar un seguit de canvis per poder dur a terme l’activitat de dia 31.

En lloc de fer una excursió tot el grup pel camí vell, farem directament la part de visita guiada al jaciment per franges horàries per tal de no superar l’aforament permès

Ara mateix, l’aforament està complet i només es podrà accedir al jaciment amb reserva, però si voleu, us podeu afegir a la llista d’espera.

Dia: dijous 31 de desembre
Lloc d'inici: Museu Arqueològic de Son Fornés
Visita per torns

Aforament limitat - Imprescindible reserva
971644169 - didactica@sonfornes.mallorca.museum

VISITA EXPOSICIÓ PERMANENT

A causa de les noves restriccions sanitàries, ens hem vist obligades a realitzar un seguit de canvis per poder dur a terme l’activitat de dia 24. Es faran visites per torns, NOMÉS PRÈVIA RESERVA. Ara mateix, l’aforament està complet, però si voleu, us podeu afegir a la llista d’espera.

Dia: dijous 24 de desembre
Lloc: Museu Arqueològic de Son Fornés
Visita per torns prèvia reserva

Aforament limitat - Imprescindible reserva
971644169 - didactica@sonfornes.mallorca.museum

Modificació activitat 31 de desembre

Ara mateix, l’aforament està complet i només es podrà accedir al jaciment amb reserva, però si voleu, us podeu afegir a la llista d’espera.