(PRE)HISTÒRIES DE DONES

Us informem que la nostra Directora científica i professora de la Universitat Autònoma de Barcelona, Cristina Rihuete Herrada, realitzarà una xerrada a les 19:00 hores, el dia 21 de març a la Sala de Plens, en commemoració al Dia Internacional de les Dones.

Jornada Portes Obertes

Dia 29 de març es realitzarà la jornada de portes obertes, a més volíem aprofitar per dir-vos que el dia 28 de març el museu romandrà obert en l’horari habitual.

ENCESA DE TORRES, TALAIES I TALAIOTS DE LA MEDITERRÀNIA PELS DRETS HUMANS

Aquest dissabte, dia 13 de gener, a les 12h, sortirem caminant des de la plaça Major de Montuïri fins al Jaciment Arqueològic de Son Fornés, per tal de dur a terme la lectura del manifest i l’encesa de senyals de fum pels drets humans. Durant l’horabaixa, a les 18.30h, realitzarem l’encesa de bengales. Us hi esperem!

Digitalització de fitxes catalogràfiques (2023)

Aquest any, gràcies a la convocatòria de subvencions per a la digitalització de fitxes catalogràfiques (any 2023) convocada pel Consell Insular de Mallorca, ha estat possible tornar a dur a terme l’enregistrament d’una gran part dels objectes arqueològics del Museu Arqueològic de Son Fornés, a través de la plataforma informàtica MuseumPlus.