Programació educativa 2020-2021

👩🏽‍🏫Al @museuarqueologicdesonfornes treballem de manera incansable en la programació educativa per aquest curs vinent 2020-2021, per tal d’adaptar-la a les mesures i recomanacions que obliga la crisi sanitària actual.
👩🏾‍💻Propostes tant presencials com virtuals, tant a l’aula, o a través de l’ordinador com a l’aire lliure gaudint de l’entorn natural d’Es Pla de Mallorca 👩🏽‍🌾
Com sempre, mirant d’adaptar-nos a les diferents realitats i necessitats de cada centre.
⚠️Prestau atenció que aquesta setmana us la presentarem.
#culturasegura#montuïri#didàctica#archaeology#patrimoni#sonfornés@ajmontuiri
@prehistoria_uab
@plademallorca

www.sonfornes.mallorca.museum

EXCURSIÓ I VISITA GUIADA

Excursió Camí Vell de Son Fornés

Acomiada l’any tot passejant pel Pla de Mallorca. Des del Museu,  farem una petita excursió pel Camí Vell de Son Fornés, fins arribar al jaciment, on visitarem les restes arqueològiques. No dubteu a reservar si us fa ganes despedir el 2020 a l’aiure lliure i envoltats d’arqueologia.

Activitat gratuïta

Dia: dijous 31 de desembre
Hora: 10h a 13h
Lloc d'inici: Museu Arqueològic de Son Fornés

Aforament limitat - Imprescindible reserva

VISITA EXPOSICIÓ PERMANENT

Visita exposició permanent

El dijous 24 de desembre, t’oferim la possibilitat de conèixer l’exposició descobrir noves peces en procés de restauració i d’incorporació, així com altres curiositats del nostre museu. Si t’interessa, reserva la teva plaça.

Activitat gratuïta.

Dia: dijous 24 de desembre
Hora: 10h a 13h
Lloc: Museu Arqueològic de Son Fornés

Aforament limitat - Imprescindible reserva

BERENADA I VISITA ALS LABORATORIS

Aquest any no podem gaudir de la Fira de la Perdiu de Montuïri tal com ens agrada: a plaça, al costat de totes i tots vosaltres. Però no hi volem renunciar del tot. Per això us proposem venir a berenar de pa i taleca amb nosaltres a l’aire lliure, i donar-vos a conèixer els laboratoris de Son Fornés.
Així que si voleu descobrir #sonfornesentrebambalines, reserveu la vostra plaça per al dissabte 5 de desembre.

Penseu a dur berenar, aigua i calçat còmode.

Activitat gratuïta
Imprescindible reserva prèvia - Aforament limitat

Berenada i vista als laboratoris de Son Fornés

Programació desembre 2020

Com cada desembre, us presentem el calendari conjunt d’activitats que ens agrada organitzar per acabar l’any amb vosaltres.
Sempre amb l’objectiu de garantir la vostra seguretat mentre gaudiu de Son Fornés, enguany els tallers habituals de Nadal per a infants els hem remodelat en activitats familiars amb aforament limitat per tal de complir amb les recomanacions sanitàries vigents.
Així que si voleu passar les festes amb arqueologia, no dubteu en contactar amb nosaltres.