QUI SEMBRA RECULL! LA TARDOR ALS MUSEUS

📣Diumenge 17 d’octubre, al Jaciment Arqueològic de Son Fornés, portarem a terme l’activitat “Qui sembra recull!” emmarcada en La Tardor als Museus 2021 (organitzada per la Xarxa Museus Mallorca del departament de Cultura, Patrimoni i Política Lingüística del Consell de Mallorca)
🌾Amb aquesta activitat tornem a posar el focus en el món agrícola i en l’explotació de recursos vegetals. Descobrirem què ens explica el poblat de Son Fornés del processat de vegetals en el passat i de quina manera ho podem saber, a través de l’arqueologia.
🌱A més, de la mà de l’ Varietats Locals Associació, parlarem de les varietats locals que consumim a la tardor i farem un taller de sembra de lleguminoses i cereals.
➡L’activitat és gratuïta i les places limitades. Feu la vostra reserva: didactica@sonfornes.mallorca.museum
Lloc: Jaciment Arqueològic de Son Fornés
Data i hora: diumenge 17 d'octubre a les 10h
Activitat gratuïta. Places limitades
didactica@sonfornes.mallorca.museum - 971644169

VISITA GUIADA EXPO PERMANENT

Dia 27 de setembre es commemora el Dia Internacional del Turisme Sostenible. Des del Museu Arqueològic de Son Fornés fa anys que treballem pel foment d’un turisme de qualitat i, en aquest sentit, us oferim una visita guiada el darrer diumenge de mes, amb motiu precisament, d’aquesta efemèride.

Dia: 26 de setembre
Places limitades. Imprescindible reserva prèvia
971644169 - didactica@sonfornes.mallorca.museum

PORTES OBERTES

Durant l’agost us seguirem oferint la jornada de portes obertes habitual del darrer diumenge de mes. Podreu visitar l’exposició permanent i alguna que altra sorpresa que us tindrem preparada.

Us esperem diumenge 29 d’agost de 10h a 14h.

Museu Arqueològic de Son Fornés
Horari: 10h a 14h
Activitat gratuïta
No es necessita reserva prèvia