Programació educativa 2020-2021

👩🏽‍🏫Al @museuarqueologicdesonfornes treballem de manera incansable en la programació educativa per aquest curs vinent 2020-2021, per tal d’adaptar-la a les mesures i recomanacions que obliga la crisi sanitària actual.
👩🏾‍💻Propostes tant presencials com virtuals, tant a l’aula, o a través de l’ordinador com a l’aire lliure gaudint de l’entorn natural d’Es Pla de Mallorca 👩🏽‍🌾
Com sempre, mirant d’adaptar-nos a les diferents realitats i necessitats de cada centre.
⚠️Prestau atenció que aquesta setmana us la presentarem.
#culturasegura#montuïri#didàctica#archaeology#patrimoni#sonfornés@ajmontuiri
@prehistoria_uab
@plademallorca

www.sonfornes.mallorca.museum

Grup ple

⚠️ Volem informar-vos que hem arribat al màxim de reserves per a la visita del proper dijous 20 d’agost a les 19:30h al jaciment de #SonFornés⚠️

🔘Només es permetrà l’accés a persones amb reserva prèvia.

🔘Si us heu apuntat i no podeu venir, feu-nos-ho saberper tal d’alliberar la plaça, ja que tenim llista d’espera.

🙋‍♀️Moltes gràcies per l’acollida.

#sonforneselfastu #culturasegura #patrimoni #talaiots #archeology Ajuntament de Montuïri

www.sonfornes.mallorca.museum

DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS

Dia Internacional dels Museus: un passeig olfactiu per la prehistòria

En aquesta edició del Dia Internacional dels Museus, postposada fins del maig al novembre, El Museu Arqueològic de Son Fornés perseguirà fomentar la igualtat i la diversitat a la institució, d’acord amb el lema proposat per l’ICOM.

En aquest sentit, ens proposem la realització de la següent activitat: «Un passeig olfactiu per la prehistòria». El personal del museu comptarà amb l’ajuda i assessorament del Parc de les Olors de Búger en el disseny i execució de l’activitat.

Més aviat, us facilitarem més detalls, però ja us avancem que les places seran molt limitades i que la reserva prèvia, serà imprescindible.

TARDOR ALS MUSEUS

La Tardor als Museus: la casa talaiòtica amb els cinc sentits

En el marc de la Tardor als Museus ens proposem la realització d’una activitat en la què ens aproparem a la vida domèstica i quotidiana de l’època talaiòtica de manera sensorial. Transformarem els espais del Museu Arqueològic de Son Fornés en àmbits des dels quals viatjar 3000 enrere a través dels sentits.

Portes obertes

Nova jornada de portes obertes gratuïtes del darrer diumenge de mes, al Museu Arqueològic de Son Fornés.

Recordeu reservar cita abans, per telèfon o per correu electrònic, per tal d’evitar aglomeracions, així com, revisar les mesures a tenir en compte durant la visita al museu.

Dia: diumenge 27 de setembre
Hora: 9h a 13h
Reserva prèvia:
971644169 - didactica@sonfornes.mallorca.museum

PORTES OBERTES

Tornen les portes obertes gratuïtes mensuals al Museu Arqueològic de Son Fornés.

Dia: diumenge 30 d'agost
Hora: 9h a 13h