TALLERS DE NADAL

❄️Un any mes, el Museu Arqueològic de Son Fornés ofereix activitats adreçades a infants durant les vacances de Nadal. 🏛️Enguany, totes les activitats es faran al museu; les mares i pares podeu deixar els infants a les 10h i venir-los a cercar a les 13h. Cada dia tractarem un tema diferent vinculat tant amb la metodologia arqueològica, l’arquitectura ciclòpia i els talaiots o la vida quotidiana de fa tres mil anys, combinant explicacions amb tallers pràctics.
🍏Han de portar berenar i aigua i cal fer inscripció prèvia, ja que les places seran limitades.

ACTIVITATS GRATUÏTES ADREÇADES A INFANTS
INSCRIPCIONS
971644169 - didactica@sonfornes.mallorca.museum

PORTES OBERTES

Durant el desembre, passarem  jornada de portes obertes habitual del darrer diumenge de mes, al diumenge 19. Podreu visitar l’exposició permanent i alguna que altra sorpresa que us tindrem preparada.

Us esperem diumenge 19 de desembre de 10h a 14h.

Dia: diumenge 19 de desembre
Hora: 10h a 14h
Activitat gratuïta.

FIRA DE SA PERDIU

Diumenge 5 de desembre tornem a la  Fira de Sa Perdiu de Montuïri. Us esperem a plaça o farem un taller de denes de collaret de 10h a 12h.

SON FORNÉS EN FRANÇAIS

🇫🇷Vols aprendre francès? O ja el parles, però t’agradaria saber més de la prehistòria i l’arqueologia de Mallorca?
Dia 28 de novembre a les 10h, et donem l’oportunitat amb la visita en francès a l’exposició permanent del Museu Arqueològic de Son Fornés.
Activitat gratuïta. Reserva prèvia: didactica@sonfornes.mallorca.museum
Dia: diumenge 28 de novembre
Hora: 10h - 12h (el museu romandrà obert fins les 14h amb accés lliure)