Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concert Rap Rural

juliol 28 @ 20:00 - 22:00

10€

Diumenge a les 20 hores, en el Museu Arqueològic de Son Fornés, es durà a terme una altre sessió de gravació amb públic de Rap Rural, organitzat conjuntament amb Ca’s Retratista.

Rap Rural és una banda nascuda l’any 2013 a Manacor. El seu so es caracteritza per l’influència d’estils músicals com el rap, funk, soul, groove i rock. Actualment està experimentant amb altres tendències i obrint fronteres musicals per tal d’enquirir i fer més divers el projecte; això si, sempre emprant el mallorquí per expressar-se, i temàtiques basades en la crítica social i l’autocrítica.

Fins a dia d’avui han enregistrat un àlbum (“Així va això”) i distints senzills (“mou es darreres”, “sa vida ens sorprèn”, “ara” i “teràpia”).

Actualment estan en una etapa creativa on estan component noves cançons, algunes de les quals podrem escoltar dia 28 de juliol al Museu.

Us hi esperem!🎼🌟✨

Mostra els detalls